ADMIN@PROMOTO.UA PROMOTO.UA Замовити дзвінок

Indian - лінійка 2011 року

Дата публікації: 2014-08-12
В черговий раз легендарний американський мотоциклетний бренд Indian, що відроджується, представляє на цьому тижні лінійку 2011 року - в рамках мотосвята Sturgis Rally в Південній Дакоті.

Зіркою лінійки виробника стає апарат під назвою Indian Chief Blackhawk. Мотоцикл рухається двигуном власного, американського виробництва, об'ємом 105 кубічних дюймів (1721 куб.см.).

Байк виглядає досить агресивно, колірна схема, в якій переважають червоний і чорний – лише додають цієї агресії.
У мотоцикла дуже коротке вітрове скло, приблизно як у Harley Davidson Night Rod Special, а також кожух, що закриває пасажирське сидіння.
Там же Indian представить два нові кольори для своєї моделі Chief Dark Horse. Всі моделі 2011 будуть забезпечені 6-швидкісною трансмісією Baker, 4-поршневими супортами Brembo, баком в 21 літр і шкіряним сидінням.
Приблизно в ці дні марці Indian виповнюється 110 років. І ця подія також вселяє сучасним правовласникам надії на успіх їхніх моделей у клієнтів. Приблизно у такому ключі висловився Кріс Бернер (Chris Bernauer), генеральний керуючий Indian Motorcycle.
Ціна нових мотоциклів Indian у США – 30 000 доларів за модель Chief Blackhawk 2011 року та 28 000 – за модель Chief Dark Horse того ж року.
Нагадаємо, що компанію, історія якої давно перевалила за сотню років, зараз очолюють два випускники Гарварда - Стефен Джуліус (Stephen Julius) і Стів Хіз (Steve Heese), перший як голова правління, другий як президент. Вони випускають мотоцикл цілком сучасного типу, але перекликається за дизайном з моделями Scout і Chief, які свого часу принесли марці популярність. Виробництво відродженої компанії розмістилося у містечку Кінгс Маунтін (Kings Mountain) у колишній будівлі компанії International Paper Co. За п'ять років, за планом глави компанії, кількість робочих місць на його підприємстві має зрости з 70 до 300.
С.Джуліус виношує цілком амбітні плани. За його розрахунками, протягом найближчих 20 років компанія вийде на рівень одного проданого Індіана на кожні 10 проданих мотоциклів Harley-Davidson. Це означає виробництво приблизно 36 тис. байків на рік. При цьому у грошовому вираженні обсяг продажів планується довести до 600 мільйонів доларів щорічно. "Я хочу створити щось на кшталт Bentley для мотоциклетного світу", - зазначав свого часу С.Джуліус. "Ми постаралися зрозуміти, що означає слово Indian для потенційного покупця, і перетворити це на відчутний товар", - додає він.
Виходить, що Indian націлився в нішу байків класу преміум – кожна машина коштує щонайменше 20 000 доларів. Як потенційних покупців керівництво компанії бачить ентузіастів мотоциклетного руху, які купуватимуть Indian як другий байк або для того, щоб стати власником легендарного бренду.
В Indian Motorcycle планується продавати мотоцикли виключно через мережу спеціалізованих дилерських центрів по всій території США, створення яких С.Джуліус активно займається зараз. Мережа вже створена майже повністю та активно працює.
Компанія Indian Motorcycle Co. організовано як підрозділ британської Stellican Ltd. Indian стане вже другим проектом Stellican у галузі відродження легендарних марок – раніше компанія через інший свій підрозділ Chris-Craft Corp. організувала виробництво катерів та човнів (Chris-Craft – найстаріший виробник суден в Америці).
Розмір інвестицій, які Indian Motorcycle планує зробити у відродження марки, не називається. Проте у вересні 2006 р. компанія повідомляла, що вже залучила близько 30 млн дол. на початок виробництва у неназваного інвестора.
Бажання Indian Motorcycle відродити марку – вже не перша спроба воскресити Indian. У 1999 році California Motorcycle Co. починала виробництво схожих на Харлеї байків у Каліфорнії, але погано вивчила ринок, та й до того ж їхня модель була занадто схожа на конкурентів – як зазначали фахівці, справжньому цінителю навряд чи спало на думку купити Indian з двигуном від Harley-Davidson. Тому перша спроба закінчилася невдачею - 2003р. California Motorcycle збанкрутувала.
Легендарні мотоцикли Indian виробляли з 1901 р., саме тоді було засновано однойменний завод у Спрінгфілді, штат Массачусетс. Це була одна з перших мотоциклетних компаній Америки, її продукція була відома у всьому світі. Через 13 років завод розрісся настільки, що кількість робітників, зайнятих на виробництві, досягла 3 тисяч осіб. У 1945 році компанію продали і вона стала частиною концерну Torque Engineering Co. У 1953 р. обсяг продажів впав настільки, що виробництво мотоциклів стало невигідним і його призупинили. У 2004 році, після невдачі California Motorcycle, права на торгову марку Indian та пов'язану з нею інтелектуальну власність набула Stellican Ltd.