Коли вперше сідаєш за кермо мотоцикла Honda CBF1000 2010, здається, що впоратися з ним не легко - довга база, велика кількість пластику, того й диви завалиш. Але щойно починається подорож, мотоцикл поводиться чудово і вже забуваєш, що їдеш на 228-кілограмовому боліді.
Взагалі новий CBF1000 - це справжній багатоцільовий апарат. Хочеш у подорож – уперед! Хочеш по місту – будь ласка! Завдяки чудовому моменту, що крутить, для того щоб рушити, достатньо відпустити важіль зчеплення, і зовсім не важливо, чи є пасажир чи ні. Подбали інженери Honda не лише про комфорт пілота, а й про комфорт пасажира: хвіст байка доповнюють дві ручки, і це не хисткі відростки, це справжні роги, завдяки яким подорожі стають максимально комфортними для обох учасників: пасажиру зручно сидіти, і він не навалюється на пілота...
Двигун має "доросле" і дуже амбітне звучання, при розгоні практично на будь-якій з 6 швидкостей не буває вібрацій або нестачі потужності... До речі двигун нового CBF дістався від моделі Fireblade, правда його трохи дефорсували, а фара - від CBR 600. На заміських шосе або просто в далеких поїздках незамінною і зручною якістю має і вітрове скло, яке можна регулювати в декількох положеннях, завдяки чому знижується вітрове навантаження на шию пілота... А якщо дуже хочеться відчути швидкість і радість вільного польоту, скло можна приспустити. .. Піддається регулюванню та сидінню мотоцикла.


Ще однією важливою функціональною перевагою є встановлена комбінована система ABS. Комбінована, тому що при екстреному гальмуванні заднім гальмом переднє підключається автоматично, реагує система і на силу натискання на лапку гальма... Тому, проходячи по вулицях міста на граничних швидкостях, ризик не встигнути загальмувати знижений до мінімуму... Сподобається апарат любителям перевозити з собою купу дрібниць, тому що на байк можна повісити аж три кофри! Безсумнівно, і дизайн, і звук мотора мають магічний вплив на оточуючих, ще за кілька сотень метрів перехожі починають обертатися, а автомобілісти нервово поглядають у дзеркала, до речі мотоцикл Honda CBF1000 добре видно на дорозі завдяки не тільки ультрамодним фарам, але і завдяки додатковим габаритним вогням. на нижній частині переднього обтічника.


Єдине до чого мотоцикл не пристосований - це до гри в шашечки в пробках, все-таки шляхетної моделі не за статусом літати між машин, мабуть на цьому байку краще їхати вальяжно, так як на ньому вас неодмінно помітять і неодмінно пропустять, а навіть якщо хтось -то не побачить CBF в дзеркало заднього виду, гучність клаксона напружить будь-якого автомобіліста, що затримався...
Мотоцикл Honda CBF1000 2010 має чудову динаміку і чудово рулюється, в крутих поворотах через довгу базу іноді для додаткової надійності краще пригальмувати, так як розігнатися знову до крейсерської швидкості займе кілька миттєвостей.

Технічні характеристики Honda CBF1000 2010
Система подачі палива: Система упорскування палива з електронним керуванням PGM-FI
Максимальна потужність: 108 л.с. при 9000 об/хв
Максимальний момент, що крутить: 97 Н*м при 6500 об/хв(95/1/EC)
Запалювання: Електронна цифрова транзисторна система керування кутом випередження запалювання
Стартер: Електричний
Коробка передач: 6-швидкісна
Габаритні розміри: (ДхШхВ) 2210 x 780 x 1220 мм
Колісна база: 1495 мм
Висота по сідлу: 795 мм (+/-15 мм)
Дорожній просвіт: 135 мм
Паливний бак: 20 л
Суха вага: 228 кг
Ходова частина
Попереду - телескопічна вилка картриджного типу, діаметр пера 41 мм, хід підвіски 120 мм.
Позаду газонаповнений HMAS моноамортизатор, з 7-ступінчастим регулюванням підтискання пружини, хід підвіски 120 мм.
Тормозна система
Попереду гальма із гідравлічним приводом. Два гальмівні диски 296 х 4,5 мм з комбінованими 3-поршневими гальмівними супортами, ABS та колодками з металокераміки
Ззаду, а також гідравлічним приводом. Гальмівний диск 240 х 6 мм з комбінованим 3-поршневим гальмівним супортом, ABS та колодками з металокераміки.
Шини
Передня: 120/70 ZR17M/C (58W), ззаду: 160/60 ZR17M/C (69W).