ADMIN@PROMOTO.UA PROMOTO.UA Замовити дзвінок

Велика європейська тусовка спайдеровласників

Дата публікації: 2014-08-12
У середині травня, 13-15 числа, в Австрії в містечку Гункірхен пройшла перша загальноєвропейська тусовка спайдеровласників

У середині травня, 13-15 числа, в Австрії в містечку Гункірхен пройшла перша загальноєвропейська тусовка спайдеровласників - пілотів унікальних триколісних машин Can-Am Spyder від канадської Bombardier Recreational Products (BRP).

У заході взяли участь понад п'ятсот власників та пілотів цих машин на 325 одиницях триколісної техніки.
"Кохання до цих машин і дух інновацій тече у нас по венах, ця подія була класним шансом для нас побути разом з однодумцями і до того ж за підтримки самої BRP", - цитує прес-служба компанії Кріса Доусона, віце-президента та генерального менеджера міжнародного підрозділу BRP.
Учасники тусовки приїхали із 17 країн Європи – Франції, Німеччини, Іспанії, Бельгії, Нідерландів, Люксембургу, Великобританії, Австрії, Італії, Португалії, Швейцарії, Чехії, Польщі, Румунії, Словаччини, Словенії та Росії.
У програмі були не тільки світсько-тусовочні та спайдерівські заходи, але й такі евенти, як групове відвідування місцевого заводу, де роблять двигуни для апаратів BRP, у тому числі відомі мотори Rotax, які ставляться і на спайдери.
Якщо для Європи це була перша подібна тусовка любителів Can-Am Spyder, то в США цього року така зустріч проводитиметься вже втретє – цього разу захід заплановано на 25-26 червня і відбудеться він у Чикаго, штат Іллінойс.
Інноваційний триколісний апарат Spyder від BRP продається офіційними дилерами компанії більш ніж у 50 країнах. З 2008 року Can-Am Spyder можна придбати і в РФ. Машинки виготовляються з 2007 року. Система стабілізації цих пристроїв була розроблена спільно BRP та Bosch. У самій компанії-виробнику Spyder характеризують як такий собі гібрид мотоцикла і оригінального триколісного спорткара. Спочатку ці "Спайдери" лише набирали обертів і офіційно продавалися тільки в США, Канаді, Франції та Іспанії. Can-Am Spyder випускався лише двох кольорів – жовтого (Millenium Yellow) та сріблястого (Full Moon Silver). Зараз в арсеналі кольорів для Spyder RS – п'ять варіантів: вищезгадані два, а крім них червоний (Roadster Red), синій (Quantum Blue) та білий (Pearl White). Останній доступний лише для версії Special Edition.
З вересня минулого року Spyder пропонується у двох базових версіях – RS (Roadster Sport) та RT (Roadster Touring). Перша відмінність турингової версії від спортивної, яка впадає у вічі – це наявність великого заднього багажника (об'ємом 155 літрів). Також як опція пропонується можливість причепити до вашого 3-колісного туринг-родстера спеціальний трейлер, що забезпечує додаткове місце для перевезення багажу об'ємом 622 літри! Машини також можуть похвалитися вітровим склом, що електрично регулюється, і ультракомфортним сидінням для далеких подорожей.
Туринговий Spyder став випускатися відразу в трьох комплектаціях - простий Spyder RT, середньої Spyder RT Audio and Convenience і найповнішої топової Spyder RT-S. Комплектація RT доступна лише у сріблястому виконанні, RT Audio and Convenience – у сріблястому чи синьому, а RT-S – у синьому чи чорному. Основна відмінність між версіями – в укомплектованості насамперед різними аудіопристроями та комфорт-опціями.


Двигун для всіх апаратів один - V-Twin марки Rotax об'ємом 998сс. Діаметр циліндра 97мм, хід поршня 68мм. Максимальна потужність правда трохи нижча ніж у Spyder RS – 100 к.с. замість 106. Розвивати цю потужність двигун буде при 7 500 об./хв. Максимальний момент, що крутить, – 104 Нм при 5 500 об./хв. Ступінь стиску 12,2. Хід підвіски – 151мм спереду та 145мм ззаду. Передня підвіска - газові амортизатори з 5-позиційним регулюванням. Задня підвіска – з пневматичним регулюванням у версій RT та RT Audio and Convenience та з електропневматичним дистанційним регулюванням у версії RT-S. Суха вага машин – 421 кг (порівняно з 317 кг Spyder RS). Максимальне навантаження – 240 кг. Паливний бак – 25 літрів. Кліренс – 115мм. Габарити (довжина, ширина, висота) - 2667х1582х1510мм. Висота сидіння 780мм. Колісна база 1708мм. Колія передніх коліс 1384мм. Паливо, що споживається - 92 бензин.
Ну і нарешті ще одна відчутна відмінність – Spyder RT відчутно дорожча за звичайну версію RS – наприклад у США базова ціна Spyder RS становить 16,5 тис. дол., а RT пропонується вже за 21 000 у простій версії, 23 000 у середній комплектації та 25 000 у повній.