Основним завданням було перетворити машину на супермотардову версію. Тюнінгери сфокусували увагу на технологіях та інноваціях – у результаті вийшов концепт NaSty.
Сильно зросла висота сидіння – на цілих 7 см. Мотоцикл набув дуже спортивного вигляду, а також модного шкіряного сидіння з алькантари. Ручки як у супермото, із захистом для рук та іншими важливими атрибутами. Ну і, звичайно, сильно змінилося пластикове обважування, в першу чергу, в передній частині.
Новий вихлоп, новий тримач для номера, і нарешті найприкольніше – фосфоресційні елементи – колісні диски, бак та ручки, які світяться у темряві. Це не лише привертає увагу, а й позитивно впливає на безпеку.
GPDesign – назва, яку використовують багато тюнінг-компаній по всьому світу. В даному випадку мається на увазі італійська компанія з Туріна.
Концепт NaSty на базі Suzuki Gladius
Цей концепт-байк був розроблений у бюро GPDesign на базі стандартного мотоцикла – нейкіду від Suzuki початкового рівня – Suzuki Gladius.
Схоже у категорії
- Японський трайк на туалетній тязі
- Японія дає "зелене світло" електробайкам
- Як правильно роздягнути мотоцикліста при ДТП
- Як збирають MV Agusta
- Як Визначити свій розмір та Замовити екіпірування.
- Як вибрати мотоциклетні рукавички?
- Ювілейний Yamaha YZF-R125 на вшанування 50-річчя бренду.
- Щоб іскра проскакувала
- Що краще? V-подібна «двійка» або рядна «четвірка»
- Що ж це таке – мотошолом?
Схожі блоги за тегами
- Японський трайк на туалетній тязі
- Японія дає "зелене світло" електробайкам
- Як правильно роздягнути мотоцикліста при ДТП
- Як збирають MV Agusta
- Як готуємося, так і зимуємо
- Як Визначити свій розмір та Замовити екіпірування.
- Як вибрати мотоциклетні рукавички?
- Ювілейний Yamaha YZF-R125 на вшанування 50-річчя бренду.
- Щоб іскра проскакувала
- Що краще? V-подібна «двійка» або рядна «четвірка»