У апарату, що фігурує поки ще під позначенням 1200S, але вже являє собою зовсім інший байк, зменшене вітрове скло, додатковий захист для рук і нова хвостова секція.
Жодних кріплень для багажника, ніяких ліхтарів, ніякої таблички для номера позаду немає. Це все не потрібне. Завдяки подібній оголеності, як зазначають експерти, байк значно більше підходить під завдання виділення чистого адреналіну у гонщика, ніж стандартна версія Multistrada 1200.
І нарешті, хоча це звичайно на швидкість не впливає, але байк розфарбований у традиційні спортивні кольори бренду – поєднання білого, червоного та чорного, роблячи чітку заявку про гоночні претензії свого власника-пілота.
Чи додали мотоциклу потужності і якщо так, то скільки не повідомляється. Але виходячи з того, що потужність оригіналу вже становить 150 к.с., якщо і додали, то небагато. Офіційна презентація байка буде на шоу в Колорадо (Pikes Peak International Hill Climb) 26-27 червня, там обіцяють оприлюднити всі подробиці щодо цієї машини.
У оригінального Ducati Multistrada 1200S – колісна база довжиною 1530мм, передня підвіска – повністю регульована вилка Ohlins, хід підвіски та спереду та ззаду 170мм, 10-спицеві легкосплавні 17-дюймові колеса, передні гальма 2 . Заднє гальмо - 245мм диск з 2-поршневим супортом. ABS йде у стандарті. Бак – 20 літрів. Суха вага – 192 кг. Висота сидіння – 850мм. Тип двигуна - L-Twin, Desmodromic, 4 клапани на циліндр, з рідинним охолодженням. Максимальний момент, що крутить, – 118,7 Нм при 7 500 об./хв. Система електронного упорскування Mitsubishi.