Переможець Педроса, для якого це вже третя гонка, виграна цього сезону, заявив, що перемога в Індіанаполісі виявилася для нього найважчою – вона зажадала комбінації найповнішої концентрації від нього самого та неймовірної надійності від його RC212V. "Я дійсно радий цій перемозі. Спека до речі теж сильно заважала грамотно їхати. Я не дуже добре стартував, зате швидко пройшов через кілька перших поворотів. У мене був хороший ритм, і навіть незважаючи на те, що Спіз був попереду і добре їхав, Мені вдалося наблизитись до нього і обійти... Я справді задоволений тим, як працює мій байк, але мені доводилося так сильно концентруватися, що до кінця гонки я був неначе вичавлений лимон. Ми зробили хорошу роботу, хотілося б зберегти це все у Мізано”.
MotoGP: Що думають гонщики про гонку в Індіанаполісі
MotoGP 2010 року, який пройшов сьогодні у США на треку в Індіанаполісі, виграв Дані Педроса. Другий – американець Бен Спіз. Третій – іспанець Хорхе Лоренсо. Послухаємо, як гонщики самі оцінюють етап.
Бен Спіз, який заробив своє друге місце - вперше так високо піднявся в гонці MotoGP - сказав просто: "Місія виконана". "Я дійсно радий показати мій найкращий результат у MotoGP. Особливо перед обличчям американських фанатів і на такому відомому треку як індіанаполіський", - сказав він. Зараз зі всіх новачків сезону Спіз найвище стоїть у турнірній таблиці – на 6 місці. "Я завжди казав, що мені хотілося показати найкращий результат саме в домашніх перегонах - тому місія виконана. З поулу я класно стартував і відчув нарешті наскільки це кльово бути попереду - вперше в MotoGP. Але на жаль, мій темп відставав від Дані, а він провів Коли Дані обійшов, я знав, що не зможу не тільки наздогнати його, але навіть слідувати за ним близько, тому я відпустив його і зосередився на тому, щоб максимально відірватися від Лоренсо».
Сам Хорхе звичайно не дуже задоволений результатом, особливо враховуючи, що це його перше третє місце цього сезону – досі він фінішував лише першим або другим. "Я задоволений окулярами, але незадоволений гонкою. Я не їхав так добре як міг би і стартував теж погано. Умови були дуже жорсткими і у мене просто не вистачило фізичних сил гнати так само, як я робив на практиках. Я відчував себе приблизно як на гонці в Малайзії Трек був таким слизьким і було важко використовувати шини так як ти цього хотів. було бажати більшого. Багато в чому сам винен, але й обставини теж зіграли роль. У будь-якому випадку окуляри ми набрали і тепер я повинен сконцентруватися перед Мізано, у нас не дуже багато часу".
Валентино Россі у свою чергу сказав, що задоволений четвертим місцем. "Хороша була гонка після складного вікенду з двома падіннями. Бути четвертим за даних обставин цілком ок. Найважливіше, що мій ритм у гонці був сильним і я добре почував себе на байку. Я зробив кілька хороших кіл і був не дуже далеко від інших" Ямах". На жаль я змушений визнати, що моя фізична форма не дозволяє добре їхати на такій спеці. Зрештою мені просто довелося припинити тиснути на повну, бо в мене банально вичерпалися сили. Ну тепер поїдемо до Мізано, і цього разу. у рідній Італії, сподіваюся, все пройде добре”. Нагадаємо, саме напередодні попереднього італійського етапу – власне Гран-прі Італії в Муджелло – Россі на практиці так невдало впав із мотоцикла, що отримав серйозну травму та змушений був пропустити чотири перегони сезону.
Австралієць Кейсі Стоунер, який зійшов з дистанції, сказав, що дуже розчарований. "Це була така маленька та незначна аварія, і на жаль вона залишила мене поза гонкою". Нагадаємо, у байка Кейсі після його падіння зламалася ручка і продовжувати їхати він уже не міг. "Жахливо прикро. Я знаю багатьох, у кого були подібні ж аварії, в тому числі тут в Індіанаполісі, але вони просто і швидко поверталися в гонку. У результаті в глобальному сенсі ми зараз повернулися до того ж, з чого розпочали сезон – боремося за те, щоб знайти почуття переднього колеса в поворотах. Просто по-справжньому соромно, тому що темп хороший і могли бути на подіумі.
Схоже у категорії
- Японський трайк на туалетній тязі
- Японія дає "зелене світло" електробайкам
- Як правильно роздягнути мотоцикліста при ДТП
- Як збирають MV Agusta
- Як Визначити свій розмір та Замовити екіпірування.
- Як вибрати мотоциклетні рукавички?
- Ювілейний Yamaha YZF-R125 на вшанування 50-річчя бренду.
- Щоб іскра проскакувала
- Що краще? V-подібна «двійка» або рядна «четвірка»
- Що ж це таке – мотошолом?
Схожі блоги за тегами
- Японський трайк на туалетній тязі
- Японія дає "зелене світло" електробайкам
- Як правильно роздягнути мотоцикліста при ДТП
- Як збирають MV Agusta
- Як готуємося, так і зимуємо
- Як Визначити свій розмір та Замовити екіпірування.
- Як вибрати мотоциклетні рукавички?
- Ювілейний Yamaha YZF-R125 на вшанування 50-річчя бренду.
- Щоб іскра проскакувала
- Що краще? V-подібна «двійка» або рядна «четвірка»