ADMIN@PROMOTO.UA PROMOTO.UA Замовити дзвінок

Moto Guzzi Clubman ось-ось піде у продаж

Дата публікації: 2014-08-12
Очікується, що продаж нового мотоцикла Moto Guzzi Clubman стартує вже в жовтні цього року - завдяки тому інтересу, який виявили потенційні покупці до прототипу.

Вперше прототип нового апарату від авторитетного італійського виробника було показано на міланській виставці EICMA-2009 пізно восени минулого року.

Машина виготовлена на базі мотоцикла Moto Guzzi V7. Але коштуватиме приблизно на півтори тисячі доларів дорожче завдяки низці модифікацій. Незважаючи на це, двигун переналаштовувати не будуть, він залишиться незмінним. Але трохи характеристики все ж таки змінить - у Clubman максимальний момент буде 58,4 Нм при 3 200 об./хв. - Порівняно з 54,7 Нм при 3 600 об./хв. у звичайного V7.
Повна назва очікуваного мотоцикла – Moto Guzzi V7 Clubman Racer. Червона рама, проапгрейденна підвіска, алюмінієвий паливний бак, шини Pirelli Demon Sport, модифіковані гальма – все для найвибагливіших цінителів байків подібного типу.
Почнеться продаж нового Moto Guzzi V7 Clubman Racer в США, а потім дійдуть і до старого світу.
Moto Guzzi V7 – сучасний спадкоємець легендарної моделі 1967 року. Свого часу Moto Guzzi V7 став першим італійським максі-мотоциклом, дебютувавши з рекордним на той час двигуном V-Twin об'ємом 703 кубики. Стилістично новий V7 Classic виконаний максимально схожим на оригінал, аж до зовнішнього вигляду бічних відділень для багажу, зроблених строго відповідно до канон того самого першого, що став улюбленим для цілого покоління варіанта. На згадку про добрі старі часи в мотоциклі також багато хромованої обробки деталей. Натомість внутрішня начинка набула найсучаснішого характеру. На V7 Classic встановлений двигун об'ємом 750 кубиків, що відповідає екологічному стандарту Євро-3. Колеса взуті у високопрофільну спортивну гуму – так само, як і у попередника. А панель приладів виконана в стилі ретро, але при цьому має два вдало інкорпоровані сучасні дисплеї з усією необхідною інформацією.
Спереду стоять вилки Marzocchi діаметром 40мм, що забезпечують перехід передньої підвіски в 130мм. Хід задньої, де стоять два регульовані амортизатори – 118мм. Передні дискові гальма Brembo з плаваючими супортами діаметром 320мм, задні також дискові діаметром 260мм. Передні диски діаметром 18 дюймів, задні - 17. Що стосується мотора, то максимальний момент, що крутить, який видає 4-тактний агрегат об'ємом 744 кубика - 54,7 Нм - досягається всього при 3 600 оборотах в хвилину. Потужність – 49 к.с. Подача палива забезпечується системою електронного упорскування Weber-Marelli. П'ятишвидкісна коробка. Нова вихлопна система. Колісна база – 1449мм. Довжина – 2185мм, ширина – 800мм, висота – 1115мм. Висота сидіння – 805мм. Кліренс – 182мм. Суха вага – 182 кг, споряджена – 198 кг. Бак пластиковий, вміщує 17 літрів, у тому числі 2,5 літри резерву. Ціна цього Moto Guzzi у Європі – близько 6800 євро.